.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون نخست وزير قرقيزستان در ديدار با فلاح خواستار شد
ارتقاء سطح روابط تجاري ايران و قرقيزستان به 100 ميليون دلار
شمال نیوز : مقام عالي دولت در استان با اشاره به خصوصيات جنگلي كوهستاني و پتانسيل درياي خزر تاكيد كرد : با توجه به پتانسيل ها و ظرفيت هاي بي نظير مازندران در سه حوزه صنعت ، گردشگري و كشاورزي انتظار داريم تا سطح مبادلات اقتصادي وتجاري دو كشور افزايش يابد ...

شمال نیوز : ربيع فلاح استاندار مازندران در ديدار با سارپاشوف معاون اول نخست وزير قرقيزستان در بيشكك با اشاره به روابط فرهنگي، تاريخي و ديرينه دو دولت و ملت جمهوري اسلامي ايران و قرقيزستان اولين سفر خارجي دكتر روحاني به بيشكك را پس از انتخابش بعنوان رئيس جمهوري با اهميت تلقي نموده و حضورش در آن كشور را بعنوان اولين سفرخارجي پس از مسئوليتش بعنوان استاندار مازندران را دليلي بر اهميت توجه به تعميق و توسعه روابط في مابين توصيف نمود.

وي ايسك كول را در بسياري معيارهاي مقايسه اي شبيه مازندران توصيف و اعلام نمود دعوت رسمي از هيت استانداري مازندران، بيانگر اراده بخش هاي دولتي و خصوصي در جهت توسعه روابط است.

 وي با تشريح ظرفيت ها و پتانسيل بخش هاي مختلف زيربنايي استان بويژه محصولات كشاورزي مازندران، فرصت هاي گردشگري و سلامت ، بنادر و فرودگاه ها، راه هاي مواصلاتي و كريدور شمال - جنوب آمادگي هيات را براي  ارائه خدمات فني مهندسي و همكاريهاي علمي پژوهشي و  دانشگاهي اعلام نمود .

مقام عالي دولت در استان با اشاره به خصوصيات جنگلي كوهستاني و پتانسيل درياي خزر تاكيد كرد :  با توجه به پتانسيل ها و ظرفيت هاي بي نظير مازندران در سه حوزه صنعت ، گردشگري و كشاورزي انتظار داريم تا سطح مبادلات اقتصادي وتجاري دو كشور افزايش يابد .

وي افتتاح راه آهن اينچه برون را در جهت رونق تجارت خارجي في مابين مهم خواند و انعقاد قرارداد خواهرخواندگي و گردشگري بين  استان مازندران و ايسك كول را براي توسعه روابط مناسب اعلام كرد.

در ادامه سارپاشوف معاون اول نخست وزير قرقيزستان از حضور استاندار مازندران و هيئت اقتصادي اين استان ابراز خرسندي نمود و گفت : در حوزه كشاورزي تمام تلاش ما در جهت توليد محصولات كشاورزي ارگانيك  است و به دانش فني روز در اين حوزه نيازمنديم.

وي با  ابراز گلايه از عدم رونق مبادلات اقتصادي و تجاري دو كشور ابراز اميدواري نمود با حضور مداوم هيات هاي اقتصادي سرمايه گذاريهاي مشترك توسعه يابد .

معاون اول نخست وزير قرقيزستان با تاكيد بر اينكه در صنعت دام وطيور علاقمند به سرمايه گذاري هستيم اظهار اميدواري نمود تا  سطح روابط تجاري و اقتصادي دو كشور از 50 ميليون دلار به 100 ميليون دلار برسد

 


سطح روابط تجاري ايران و قرقيزستان به 100 ميليون دلار ارتقاء يابد
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.